Dag 2 & 3: Mitad del Mundo / salsa / ladies night - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Fien Dobbeleer - WaarBenJij.nu Dag 2 & 3: Mitad del Mundo / salsa / ladies night - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Fien Dobbeleer - WaarBenJij.nu

Dag 2 & 3: Mitad del Mundo / salsa / ladies night

Blijf op de hoogte en volg Fien

11 Maart 2016 | Ecuador, Quito

De tweede dag Spaanse les is ingegaan. Om er te geraken ben ik een 40 min onderweg, te voet en met de bus. De lessen starten om 8u, dus op tijd opstaan is de boodschap! Ben ik helemaal niet meer gewoon :(
Het is gek hoe hard mensen weten dat er zoveel diefstal is. De dame uit mijn gastgezin blijft er maar op hameren dat ik alles dicht bij mij moet houden, zo weinig mogelijk zichtbaar, ... Tijdens deze 40 min dat ik onderweg ben blijft dan ook alles opgeborgen. De eerste keer wanneer we samen de bus namen was het best wel angstig, ondanks er zoveel politie op straat loopt.
Samen met enkele meisjes van de Spaanse les trokken we met de bus naar Mitad Del Mundo: het midden van de wereld. Een heel impressionant momument, met heel wat leuke weetjes, typische en lokale winkeltjes, ... Zalig uitzicht ! Volledig kapot en vermoeid kropen we in bed, om fris te zijn voor de les.

Woensdag betekent salsa! Eerste keer salsa en het ging niet slecht ;p Soms wat chaos in mijn hoofd, maar het kon erger. Fun verzekerd ! Als afsluiter van de dag zijn we met ons groepje en nog andere meiden vanuit het studentenhuis ladies night gaan vieren. Alleen vrouwen én gratis cocktail om de avond te starten, kan niet beter toch? Buiten de deuren die om 22u opengingen voor de mannen was iet minder! ;p

Ik probeer mijn ervaring in foto's met jullie te delen. Het is niet het zelfde gevoel of de zelfde ervaring, maar ik kan maar proberen!
Elke dag iets posten is nogal moeilijk en misschien wel saai voor jullie. Ik doe men best om wat te posten om de twee dagen!
See you soon!

  • 11 Maart 2016 - 08:28

    De Dobbeleer Dirk:

    Hey Fien,

    het ziet er best leuk uit , amuseer je maar dik,
    Als je terug bent verwacht ik wel dat je vlot spaans spreekt,
    Groetjes vanuit Lennik,
    Duts lag gisteren in een wasmand met kleren te slapen.....was grappig,

    Groetjes , Papa.

  • 11 Maart 2016 - 11:22

    Joke DD:

    Heyhey,

    Ik wil salsa leren van u als ge terug zijt :)
    Aan spaans begin ik niet => geen talenknobbel ;)

  • 12 Maart 2016 - 02:32

    Fiien:

    Dag papa en zusjeee !

    Het amuseren zit er zkr in !
    Ouh mijn dutsie, ik mis ze. Zeker omdat hier zoooooveeeel honden zijn, en spijtig genoeg enorm veel zwerfhondjes :( make me sad !
    En ik zal het u leren zusje, samen salsales nemen? s nog fijn om te doen! en goed voor de bilspieren :p
    Gelukkig herken ik redelijk wat spaans door het frans. het is toch nog ergens goed voor ;p
    Ik mis jullieeee! love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fien

Als meisje van 21, met bijna mijn diploma van Sociaal Cultureel Werkster in de handen, trek ik 8 weken naar Ecuador. Zo'n reis plan je niet alle dagen, daarom wil ervoor zorgen dat dit iets onvergetelijk wordt! Door een combinatie van verschillende programma's uit het aanbod van Activity International zal dit me sowieso lukken. In België steek ik mijn agenda vol met volleybal, zaalvoetbal, zwemles geven, een centje bijverdienen in het Dilbeekse zwembad en de zaak van Jeroen Meus in Würst. Het zal afkicken worden van het drukke leven en helemaal genieten in een prachtland als Ecuador.

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4353

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Fien @ Ecuador

Landen bezocht: