Het is bijna van dat .. ! - Reisverslag uit Dilbeek, België van Fien Dobbeleer - WaarBenJij.nu Het is bijna van dat .. ! - Reisverslag uit Dilbeek, België van Fien Dobbeleer - WaarBenJij.nu

Het is bijna van dat .. !

Door: Fien

Blijf op de hoogte en volg Fien

27 Februari 2016 | België, Dilbeek

Over precies een week is het zover. Dan zit ik samen met Annelies te stressen op de luchthaven om op te stijgen. Ik kan het me al zo inbeelden, elkaar opjutten en zenuwachtig worden omdat er no way back meer is.
De laatste voorbereidingen worden getroffen en nog snel naar wat winkels gecrost om de laatste inkopen te doen.
Het besef dat ik binnenkort twee maand weg ben van huis is er nog niet. Alhoewel, gisteren heb ik een klein afscheidsmomentje gehad met het gezin, oma en opa, en het komt stilletjes aan toch piepen.
Van mijn beide zussen een briefje gekregen om nog even te zeggen hoe graag ze me zien en me zullen missen. Deze neem ik absoluut mee, aangezien dipjes, mismomenten en heimwee bijna onvermijdelijk zijn. Zij zullen mijn lichtmomentje zijn !
Ik ga blij zijn om even te kunnen ontsnappen aan de werkelijkheid. Ik heb nood om weg te zijn van de prikkels, druk, negativiteit van deze maatschappij. Waarom kan alles gewoon niet simpel zijn ?!?

  • 28 Februari 2016 - 02:01

    Tori:

    Lieve Fiienimie!
    Doe het daar goed he! Neem al je humor, fantasie, eerlijkheid, gezelligheid, blije, lieve persoonlijkheid mee naar daar en overval de mensen daar met je tof en leuk karakter!
    Geniet van deze unieke ervaring en laat af en toe iets horen van je :)
    Big loviies!!!

  • 05 Maart 2016 - 14:14

    Hannelore:

    Ik mis je nu al! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fien

Als meisje van 21, met bijna mijn diploma van Sociaal Cultureel Werkster in de handen, trek ik 8 weken naar Ecuador. Zo'n reis plan je niet alle dagen, daarom wil ervoor zorgen dat dit iets onvergetelijk wordt! Door een combinatie van verschillende programma's uit het aanbod van Activity International zal dit me sowieso lukken. In België steek ik mijn agenda vol met volleybal, zaalvoetbal, zwemles geven, een centje bijverdienen in het Dilbeekse zwembad en de zaak van Jeroen Meus in Würst. Het zal afkicken worden van het drukke leven en helemaal genieten in een prachtland als Ecuador.

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4388

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Fien @ Ecuador

Landen bezocht: