Het avontuur komt op zijn einde :( - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Fien Dobbeleer - WaarBenJij.nu Het avontuur komt op zijn einde :( - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Fien Dobbeleer - WaarBenJij.nu

Het avontuur komt op zijn einde :(

Blijf op de hoogte en volg Fien

02 Mei 2016 | Ecuador, Quito

Montanita is een pracht van een plaats. Ondanks de aardbeving en de kans op een grotere, ben ik blij dat ik daar geweest ben. Een klein stadj waar je na enkele dagen iedereen kent, elke avond de zelfde mensen tegen komt, heerlijk! Een plaats voor zoveel vriendschap, liefde, feest, zon, zee, strand, ...

Na de heerlijke maar vermoeiende twee weken Montanita, wist ik dat het snel ging gaan. De laatste dagen in quito, en dan terug naar huis.
Nu genieten van de vrijheid, het niets doen, geen verplichtingen, .. Morgen om 16u stappen we de vlieger op richting Schiphol. Woensdag 4 mei om 13u landen, back to reality!
Ecuador, u zal gemist worden !

  • 02 Mei 2016 - 15:07

    Hannie:

    Hola! Geniet er nog dubbel en dik van! Ik zal ook wel blij zijn om je terug te zien :D

  • 02 Mei 2016 - 22:48

    Derauw Simonne:

    beste Fien spijtig maar aan alles komt een einde wij zijn blij dat u zo een avontuurlijke reis
    hebt kunnen meemaken wensen u een goede thuiskomst met een valies vol mooie herinneringen
    tot ziens
    meter,veerle en françois

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fien

Als meisje van 21, met bijna mijn diploma van Sociaal Cultureel Werkster in de handen, trek ik 8 weken naar Ecuador. Zo'n reis plan je niet alle dagen, daarom wil ervoor zorgen dat dit iets onvergetelijk wordt! Door een combinatie van verschillende programma's uit het aanbod van Activity International zal dit me sowieso lukken. In België steek ik mijn agenda vol met volleybal, zaalvoetbal, zwemles geven, een centje bijverdienen in het Dilbeekse zwembad en de zaak van Jeroen Meus in Würst. Het zal afkicken worden van het drukke leven en helemaal genieten in een prachtland als Ecuador.

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 872
Totaal aantal bezoekers 4379

Voorgaande reizen:

05 Maart 2016 - 04 Mei 2016

Fien @ Ecuador

Landen bezocht: